Banner
"Tylko dla dorosłych" - 6 lat pracy O.S.T.R.-a
 Davw 8 Luty 2010, 18:53

Korsarz
Oczekuję hip-hopowej premiery roku, przesłaniem i stylem połączenia "Masz to jak w banku" oraz "Tabasko", technicznie już teraz krążek prezentuje się mocno, biorąc pod uwagę na jakim sprzęcie powstaje muzyka. Haem nie zawodzi, a każdy kto był na koncercie ostrego wie, że ten Dj jest mistrzem.
6 lat pracy mówi chyba wszystko, O.S.T.R. nie zawodzi, mimo, że ostatnie jego postępy święcące triumfy trochę odbiegają od dawniejszego geniuszu.

Premiera jest zaplanowana na 26.03, płyty dostępne są już w przedsprzedaży, a oficjalna trasa koncertowa będzie obejmować WWA, Kato, Wrocław, ŁDZ, Krk, Poznań, Gdańsk. Z tej mniej oficjalnej trasy promocyjnej znana mi jest tylko data 19.06 Bielsko-Biała klub RudeBoy.

Szczegóły, pierwsze i jedyne informacje tutaj.
 Bombski 8 Luty 2010, 22:09

Redaktor
A to on 6 lat nad tą płytą pracował?

Nie znam się na Hip Hopie, więc może mi ktoś powiedzieć, czy on jest, ale tak zdecydowanie, nie "kto co lubi" tym królem rapu w Polsce, czy nie? :D
 Severius 8 Luty 2010, 22:28

SZCZUR LĄDOWY
Eeee nie xD
Jedyne co mu rewelacyjnie wychodzi to disowanie pobratymców.

Jeśli chodzi o rym i flow, rządzi Gural, jeśli chodzi o prawdę to tutaj na pierwszym miejscu jest Molesta, a jeśli chodzi o przerost treści i poziom, to ci raperzy już wymarli :)

A no i bym zapomniał, jeżeli chodzi o JP, CHWDP i inne wulgarne sformułowania w stronę korony, przoduje Peja.
No a największym patriotą jest Funky Polak, tyle, że on się raperem nie określił, dlatego fanboje JP przypisali go do rappolo.

W skrócie, nie można określić jedynego króla rapu polskiego (sorry, polska nie ma rapu tylko Hip Hop xD), bo jest na tyle duże zróżnicowanie, że każdy jest dobry w czymś innym.
Post modyfikowany 2 razy, ostatnio przez Severius.
 Feargus 8 Luty 2010, 22:45

Chorąży